Translate

piątek, 16 maja 2014

trochę o szamponach Yves Rocher

Dziś chciałabym przedstawić Wam 1 część sagi o szamponach firmy Yves Rocher. Szampony te są produkowane z naturalnych składników, zresztą jak wszystkie ich kosmetyki. Są to wyciągi z różnych roślin, z których każda działa inaczej na nasze włosy. Z ogromnej puli, jaką oferuje firma wybrałam dziś 4, które już używałam. Stwierdziłam, że sagę tą podziele na kilka części, żebyście nie czekały za długo na recenzję i nie czytały później epopei narodowej :)
W takim razie przejdźmy do sedna i zacznijmy.
1. EKOLOGICZNY SZAMPON
Za cenę 9,90 zł. dostajemy 300 ml szamponu do wszystkich rodzajów włosów. Nie jest on jakoś wyspecjalizowany. Producent zapewnia, że szampon dzięki wyciągowi z cytryny wygładzi włosy, a witamina E odbuduje je i zapobiegnie przyszłym zniszczeniom. Dzięki użyciu mniejszej ilości plastiku do produkcji butelki, i naturalnym składnikom, szampon posiada certyfikat Ecolabel. Ma bardzo delikatny zapach, który raczej nie zostaje na włosach za długo. Jak dla mnie jest bardzodelikatny, i nie oczyszcza moich włosów tak jakbym chciała. Ale z racji że mam dość gęste włosy, może przypadnie do gustu paniom z cieńszymi włoskami. Posiada też środek ułatwiający rozczesywanie, ale niestety nie wiem jak działa, gdyż używam swojego tt od dłuższego czasu. Ogólnie szału nie ma, 2/5 punktów :)

2. SZAMPON ZWIĘKSZAJĄCY OBJĘTOŚĆ Z MALWĄ


Tutaj cena jest trochę większa, bo za 300 ml zapłacimy 11,90, ale to nie tragedia jeszcze. Szampon bez silikonów z dużą zawartością naturalnych wyciągów z roślin. W tym z malwy, która powoduje zwiększenie objętości włosów, jednak w moim przypadku efekt nie był powalający. Jeśli chodzi o oczyszczenie, to robi to zdecydowanie lepiej, niż poprzedni. Silny zapach malwy może niektórym przeszkadzać, ale na włosach nie utrzymuje się za długo. Wydajny, dobrze się pieni, mimo tego że nie zawiera sls :) 4/5 punktów :)

3. SZAMPON OCZYSZCZAJĄCY Z WYCIĄGIEM Z POKRZYWY

Cena i pojemność taka sama jak w przypadku szamponu z malwa. Tutaj zaraz po otwarciu rzuca się w nos zapach świeżej wiosennej pokrzywy, który może się nie podobać wszystkim, ja natomiast za nim przepadam. Kojarzy mi się z taką świeżością, naturą i oczyszczeniem. No i jego właściwości oczyszczające to strzał w dziesiątkę jak dla mnie! Mimo tego oczyszczenia nie plącze bardzo włosów, ale nie należy zapomnieć o odżywce, bo mimo wszystko końcówki mogą być nieprzyjemne w dotyku. Sprawia że włosy są lekkie, sypkie, błyszczące i wyglądają bardzo zdrowo. Jednak nie należy przesadzać z jego używaniem, bo łatwo można przesuszyć włosy, najlepiej stosować do 2-3 razy w tyg. Jak dla mnie 5/5!

4. SZAMPON DO WŁOSÓW BLOND.
Za 11,90 zł dostajemy 200 ml szamponu pachnącego cudownie rumiankiem. Jest to zapach delikatny, nie nachalny, nie za mocny. Szampon ma lekką formułę, bo jak reszta jest pozbawiony silikonów, które tylko obciążają nasze włosy. Tutaj także najdziemy składniki pochodzenia naturalnego. Po jego dłuższym stosowaniu (ok. 3 tyg.) zauważyłam, że moje ombre jest ładnie podkreślone, a złote refleksy przy twarzy wyraźniejsze. Włosy po nim są błyszczące, dobrze oczyszczone, ale jednocześnie nawilżone i przyjemne w dotyku. Polecam go także osobom, które mają wrażliwą skóre głowy, lub w jakiś sposób ją podrażniły, ponieważ ma on właściwości łagodzące. Jak dla mnie 4/5 :)

I to wszystkie szampony jakie chciałam Wam dziś przedstawić i jakie udało mi się na razie przetestować. Teraz zbieram informacje i testuje kolejne 4, więc za jakiś czas spodziewajcie się kontynuacji. Co do firmy, stacjonarne sklepy znajdziecie tylko w większych miastach Polski, natomiast sklep internetowy jest równie dobrze zaopatrzony. Polecam bardzo zapoznać się z jego ofertą! www.yves-rocher.pl

3 komentarze:

  1. Co do szamponu ekologicznego mam podobne zdanie do Ciebie, mimo iż mam nieco krótsze włosy. Kupiłam go kiedyś jak był na promocji, skusiłam się a potem żałowałam bo wychodziło na to że musiałam codziennie myć włosy, bo pod koniec dnia wydawały mi się pozbawione blasku i świeżości. 300ml to mało jak na tak częste używanie. A co do szamponu z malwy to zapach jest przytłaczający zaraz po myciu. Nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zero konkretów na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może napisz mi co chciałbyś/chciałabyś konkretnie wiedzieć, a ja uzupełnię swoją wiedzę i następnym razem o tym napisze, lub odpowiem na pytanie :)

      Usuń