Translate

piątek, 2 maja 2014

(Nie)długo wyczekiwana paczuszka

Dziś zostałam pozytywnie zaskoczona przez naszą Pocztę Polską. Mianowicie czekałam na paczkę, którą zamówiłam w poniedziałek. Paczka dotarła cała i zdrowa, bez najmniejszych uszkodzeń, co wywołało moją radość :)
Po otwarciu paczki moim oczom ukazały się piękne kolorowe papiery, w które zapakowane były moje zdobycze. Na pewno ciekawi Was co to za zdobycze i gdzie zostały zamówione. Odpowiadam. W sklepie internetowym www.mintishop.pl, który poznałam oglądając filmiki vlogerek na YT, zamówiłam słynne szczotki Tangle Teezer. To druga już w mojej kolekcji taka szczotka.

Realizacja mojego zamówienia trwała raptem kilka dni. Szczotki zamówiłam w poniedziałek, a już tego samego dnia zostały nadane. Pięknie zapakowane przyjechały do mnie dziś, choć myślałam, że z racji długiego weekendu, będą później. Na szczęście przyszły i jestem mega zadowolona. 



Nie pozostaje mi nic innego jak polecić Wam zakupy w sklepie Minti Shop. Znajdziecie tam nie tylko szczotki TT, ale także kosmetyki, akcesoria, lakiery do paznokci i wiele innych rzeczy, w cenach naprawdę niskich. 

4 komentarze:

  1. Zakochałam się w tej szczotce od pierwszego czesania! Wielkie WOW :-D dzięki temu że zamówiłas również dla mnie TT czesanie stało się sama przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygował mnie opis otwierania paczki :) Też lubię tak opakowane prezenty :) Zaraz zajrzałam do sklepu i chyba sama sprawię sobie taka niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam! :) czasami warto zrobić sobie mały prezent, tym bardziej, że ceny w Minti Shop w porównaniu z innymi sklepami internetowymi są naprawdę przystępne :)

      Usuń
  3. kupiłam i jestem mega zadowolona ! polecam :)

    OdpowiedzUsuń